Yes!

Wilhelm somnade nyss! Kvart i 9, det var längesen han somnade såhär tidigt.
Så nu kan vi äta i lugn och ro.
Grillad fläskfilé, potatissallad med vanlig sallad.

Det jag fick höra när jag kom hem från jobbet:
"du hade för mycket mjöl i det var därför dem blev så hårda"
Hallåå det var därför gjorde nya idag?
"varför kan du inte göra vanligt bröd?"
Hallåå detta är nyttigt.
Vanligt bröd menar han typ en helt vanlig ljus kaka.

Alltså ni ska bara höra oss varje dag!
Vi är som ett gammalt gift par som varit tillsammans i 100 år. Det har även hört från andra. Haha
Vi är så ofta elaka mot varandra fast på skämt osv. Dessutom så skäms jag ALDRIG med något jag gör.
Så sjukt skönt att ha ett så öppet förhållande som vi har :)

Men nu ska jag gå och göra sallad! Hooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0