så var det bara 3 ungar kvaaaar..

Har inte orkat ta bättre bilder.
Har velat att hon ska ta det lugnt som nybliven mamma :)
Bilden jag lägger ut ser man bäst på i alla fall.

Jag hade gjort i ordning ett födarställe i garderoben som hon la sig i ibland.
Men hon valde att föda i hörnet mellan soffan och balkongdörren.
Under ett tidningställ och på min datorväska/skydd..
Kristoffer och hans kompis Tim hjälpte mig att ta bort de två döda ungarna & de äckliga gägget.
Glad att jag slapp!
Nu ligger dom tryggt och gott i badrummet i en bananlåda.

Var en sväng på Överby förut med svärmor. Och stängde såklart dörren till vardagsrummet så att Cisco kunde få vara i resten av lägenheten.
Kommer hem och ser att det är öppen!!! Får panik såklart men han hade inte rört katterna något alls.
Helt underbar hund vi har om vi får komma till sånt, men att gosa är han sämst på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0