Nossebro

Äntligen hemma efter en heldag! Fick till och med väcka lilleman imorrn innan vi skulle åka! 9 skulle vi träffat mamma men var ca 20 minuter sen.
När jag hade hämtat Carro kom hon på att hon hade glömt sitt kort! Typiskt.
Men i iväg kom vi och hade en jätte trevlig dag :)
Fått köpt massor.. Mina jäkla fingrar kan ju aldrig hålla sig i styr!!
Men fick bra priset faktiskt. Bland annat två tshirtar till Wille för 250 kr, nameit.
Hade kostat över 300 i en affär! Plus att dem har tagit bort den fina butiken från överby. Han inte köpa så mycket därifrån.

Wille har sovit i Max 1h idag så nu får han leka lite på golvet sen ska han få sova. Kanske jag med! Ont i huvudet och trött.

Ska ta kort på grejerna jag köpte sen.
Här är i alla fall lundmyrnapparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0