Matkoma!

Åh herregud vad mätt jag är.. Verkligen PROPPmätt!
Har precus ätit resten av gårdagens thaimat.. Fast det finns fortfarande man kvar.. Å phu..

Idag har vi äntligen köpt nya köksbordet, så nu är jag lite lugnare i själen.
Vi åkte och lämnade det i huset direkt, sen hjälptes vi åt att sopa ur stallet och ta ut all hö/halm/spån som låg där inne. Nu är det bara loftet kvar men det var ju inte så farligt. Och så inom kort så ska det lastas upp med massa nytt hö :)
Tänk att vi faktiskt flyttar om en månad! Helt jäkla underbart kommer det att bli!!

Sen åkte vi vidare till Uddevalla och köpte en beg. brudkista.
Den ska målas vit, men jag tror inte att det blir förrän vi flyttar.. Enklare att sitta ute i solen och måla t.ex :)

Nu har jag inget mer att säga! Längtar efter imorrn! Frågan är vad man ska ha på sig??
Vi kommer ju att vara ute så man vill ju ha fina men ändå tåliga kläder på kalaset.. hmm..
Vi ska ju ha 5-kamp så man vill ju också vara smidig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0