Lunes

God dag!
Har lite bloggtorka just nu.
Är väldigt trött.. Somnade vi 1 igår och tänkte att jag skulle sovit ned Wille förut men istället vek jag och hängde in tvätt och sen tvingade jag mig själv se på familjen kardashian.
Får bli nästa lur då! Humöret är inte på topp.
Denna veckan har jag faktiskt lite planer med. Imorrn ska jag träffa Carro och på onsdag ska jag och mamma till nossebro marknad.
Klagar heller inte på vädret. Det får gärna vara svalt.
Mitt bästa tips till alla är: om ni inte har planer på att köpa AC, flytta då INTE till en lägenhet där ALLA fönster är mot solsidan. Helt värdelöst!!!
Vi kan ju inte ens ha tvärdrag..

Förresten har jag faktiskt blivit lite brun. Det är verkligen på tiden!!
Förr var jag alltid brunare än andra men nu är det tvärtom.. Haha.
Kanske kan slänga av Wille hos mamma imorrn kväll och utnyttja mitt solkort som jag haft över ett halvår nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0