Ledig!

Ibland blir jag så trött på mig själv. Haha
Har ju sett reklamen om mc wrap och blivit SÅ sugen på de friterade.
Och igår så säger jag ju att jag vill ha den grillade mcwrapen!!
När jag väl fått maten undrar jag varför i helvete det är en vanlig kyckling??? Haha Ååh. Var allmänt blåst igår, men roligt hade vi :)
Somnade Inte förrän halv 4. Men detta har jag längtat efter :) ensam Hemma och springa till godisskålen ibland (är kvar i sängen)

Skulle suttit på balkongen förut men det var varmare under täcket.. Snart ska vovsingen ut i alla fall och sen ska jag väl åka neråt någon gång.
Ska gå en runda på stan först och köpa byxor och strumpor till lilleman.

En sista sak. Gud vad roligt det är att köra bil själv (ensam alltså)! Musik på högsta volym och köra lite som en dåre! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0