Kvällsmat

Jag svarar här till dig Hannah :)
Jag tror att storlek 19 var den minsta storleken på skopunkten, även fast dem är lite stora så växer dem ju i dem snart! Fanns jätte söta tjejskor så du borde gå dit!

Känner mig färdig för idag.. Maten är lagad och nu ligger jag i sängen och tar igen mig.. Wille är hopplös att lägga på kvällarna trots att han höll på att somna i mitt knä förut..
Maten blev god, men jag är sååå dålig på att göra sås. Bränner ju hela tiden, och det är det enda den smakar.
Försökte ordna till den så gott jag kunde och kristoffer är som vanligt Inte kräsen och sa flera gånger hur gooood den var.. Jaja.
Men åååh tänk att jag tyckte det var godare med sallad till pannbiffen än hemmagjord klyftpotatis??? Hmm ja.
Är väl numera en halv lchf-ätare.

Kände att jag behövde kompensera för den fula bilden jag la ut förut.. Denna är Snäppet bättre iaf. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0