Ibland alltså...

Försökt att logga in hela eftermiddagen.. Var irriterad på det. Synd bara att jag inte sett förrens nu att namnet inte var ifyllt. Haha.

Är hemma nu iaf. Vi har besök och jag är tyvärr irriterad och trött. Tänker ligga kvar under täcket.
När man jobbar sällan som mig så blir man trött och vill helst av allt slänga av sig kläderna och breda ut sig i soffan.
Men bara för att jag inte kan det nu så är jag irriterad.. Mitt hem är min trygghet och min soffa är mitt allt (efter Wille) så känner mig lite sviken. Igår fick jag tvinga Kristoffer att det bara skulle vara vi.. Känns som att det kommer se ut såhär ända tills vi flyttar..

Har precis duschat och somnat Wille.. För att borsta tänderna nu måste jag leta upp byxor och tröja i mörkret så att jag kan gå..
Så ja ni förstår! Trött mamma har klagat färdigt!!!


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 21:18:20
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0