Hemma

Hemma igen.
Har haft en trevlig dag med Carro, hämtade henne först för att åka till överby, och sen åkte vi hem till hennes nya lya, hon bjöd på en jätte god måltid.
Lax i ugnen med championer (!!!!) och sallad till. Mumma!

Så nu har jag med min lilla familj varit och handlat, gissa om de slank ner championer i kundvagnen. :) trodde jag aldrig!

Blir så jävla irriterad på en grej.. Fastighetsägaren ringde idag till kristoffer och sa att de ville gå in i lägenheten och visa planlösning till den som ska flytta in här. Kristoffer hade självklart sagt ja!!!! Inte acceptlabelt att säga det en timma innan + att jag inte var hemma.
Sovrummet är så jävla stökigt och golvet är täckt av kläder + att på tvättkorgen ligger mina trosor osv... Så jävla pinsamt och åhhhh vad arg jag är!

P l a n e r i n g finns det något som heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0