God morgon.

Igår somnade lilleman vid 10, på mig! Så mysigt. Dem gångerna tar man verkligen vara på!

Bakade för övrigt bröd igår. Gjorde en dubbel sats och bara 8 bullar!! Annars har jag gjort ca 10 st på en sats.
Så det blev jätte bullar men då räcker det ju med en eller en halv.
Gör nog en till sats idag. Bra att ha ju och man blir så trött på köpebröd.

Vet inte om jag ska färga håret (blonda slingor) och toppa det idag. Väntar på besked om pappa om 5 minuter. I vilket fall så ska jag dit och hämta min älskade kamera.

Precis nu ringde han så jag ska dit kl 12.. Ska klippa mig men vi fick se om han skulle hinna slinga. Åh suck pust stön! Det blir aldrig av! Väntat flera månader och glömt!! Och aldrig i livet att jag betalar 1000 kr för att gå till en annan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0