Freeedag

Äntligen fredag :)
Hade inte så mycket att säga igår, gick och la mig när bigbrother gick, sååå tråkigt nu ju. Räcker att kolla hemsidan ibland och söndagar.
La mig i alla fall för att vara utvilad och Kristoffer kom efter en stund.
Då började kattungarna tjuta som tusan och efter en stund så hör jag att mamma katt kurra under våran säng, MED en unge.
Hon tänkte flytta dem dit alltså, men helst inte under sängen.
Så vi stängde in dem i badrummet, trodde vi!
Dörren måste tydligen klicka... Samma visa igen! Ett jädrans mjauande.
Denna gången stängde vi ordentligt och mamma katt krafsar som tusan.
Jag kan inte hålla mig för skratt och Wille vaknade för länge sen och satte sig upp och skrattade han med..
Jag säger "vänta jag ska bara googla", slänger mig på sängen och förstår sen hur roligt det lät haha..
Google, min bästa vän!!!
Sen somnade vi till slut.

Idag vaknade vi så utvilade man kan kvart över 9 om man har drömt en zoombiedröm..
Nu ska jag sätta på ugnen för lite varma mackor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0