fjolårsälg

åh guuud vilken tur att jag tog tid på mig imorses!
När jag står och klär på mig i sovrummet så ser jag något röra sig ute på torget,
första tanken är en häst lös??? Salmiak?? haha. Vet inte varför jag tänkte han men i alla fall så sprang jag och kollade och då var det en fjolårskalv som sprang i full panik där ute.

Jag sprang till och med till trappuppgången föra att se i fönstret där vart den skulle ta vägen, stackarn.
Den sprang ut där på gärdet jag brukar gå och busa med Cisco.
Så idag fick det bli en promenad runt andra sidan Brålanda iaf :P
Men gud vad glad jag är över att jag inte var ute just då..

Men nu ska jag slappa i soffan medans lilleman sover. Sen blir det att ta tag i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0