Feber

God morgon!
Har precis ätit frulle. Mitt fruktansvärt goda bröd såklart!
Blev ju proppmätt på 1 och en halv bulle så Cisco fick resten.
Är så mätt att inte ens de tre ploppen i jackickan är frestande!

Igår vaknade Wilhelm efter en halvtimma ändå.. Han blev varmare och varmare och hade feber.
Men en alvedon gjorde susen och han vaknade en gång inatt för nappen.
Och imorses vaknade jag av en duns, då hade han ramlat ner från sängen.
Typiskt!!
Men det finns inga tecken på att det är något fel. Han är pigg och glad nu och fri från feber!!
Usch vad rörigt detta blev men jag både tittar på greys, kollar till min lille och bloggar.

Såhär roligt hade han just nu, tyckte väl att det blev lite för tyst :P
Pappersslukare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0