Dagens fångst

Idag har jag tillbringat ett par timmar på Överby med Mikaela och Almis :)
Fick mig en hel del i påsarna. Dock köpte jag INGENTING till huset, skämmes!
Men det får bli nästa gång.. Har lite planer vad jag ska köpa iaf.
Köpte även ett skal till mobilen. SÅ typiskt mig att tappa mobilen precis när jag betalar skyddet..
Jag är verkligen hopplös..

 


Willeman och mamman fick skor (glömde visa förra veckans fångst då jag köpte två par till, till pappan och mamman!).

 
Ett par beige byxor och en tshirt till mig.

Köpte även en supergod sommardoft till mig! Inte i farfym utan i lotion form men minst lika bra.
Luktar jätte gott om armarna nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0