Charm!

Har precis ätit lite mat. Passade på när Willeman la sig för sin middagslur.
30 minuter tar denna rätten att göra sammanlagt, som sagt så älskar jag när det är enkelt :)
Det var detta som jag och Carro åt förra veckan :)

Lax i ugnen med creme bonjor vitlök smetat på.
Champinioner och sallad!




Detta blev den bästa bilden från gårdagen. Och när jag ser denna så blir jag sååå fotosugen igen..
Men jag blir ju aldrig nöjd! Jag hade inte tackat till nya objektiv.. Både zoom och typ vidvinkel.
Detta zoomobjektivet är ju av "sigma" som är ett billigare alternativ..


Jag fullkomligt älskar bilder med charm!
Här är charmen när Liam drar runt skrindan på gräsmattan med Alma & Wilhelm, och dem ställer sig upp!
Mikaela rusar emot dem och jag tar kameran i högsta hugg. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0