Bra

Idaf har det varit en bra natt. Han har fått sova mellan oss eftersom han var SÅ slemmig igår.
Det blev sådär obehagligt att han hulkade och inte fick luft :( Lilla stackars.
Men som sagt var natten bra och han vaknade en gång och fick nappen. SKÖNT.

Vi har varit ute och haft det mysigt på en filt idag. Men det blåser så, och hade en gnällig hund och en gnällig bebis. Mindre roligt!
Så nu är vi inne igen och lilleman sover och jag kan inte sluta springa och kolla på kattungarna.
Ska be Kristoffer hjälpa mig att ta kort på en och en sen.
En är svartvit, såå söt. Har alltid velat ha en sån. Hoppas bara på att det är en hona :)
Vet inte när man kan se det? Jag ser det inte nu i alla fall. Tycker dem ser likadana ut men det kan ju också vara att dem är lika kön? hmm..

Usch vad det känns som att jag ska jobba idag, men det ska jag ju inte.
Har en grej och passa och det är runt 7 då Salmiaks ägare kommer. NERVÖST.

 



Kommentarer
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Så fin bild på Wilhelm :)

2012-05-06 @ 21:59:42
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0