10 månader!

Idag är min gos 10 månader.
Tiden går ju overkligt fort verkligen.
Lite svårt att skriva vad han kan och så men jag ska försöka. Missar säkert något men här har ni.

*sitta själv
*krypa
*ställa sig själv, gå runt saker
*står en stund själv
*går några steg själv när vi sitter på golvet med honom.
*kan säga titta och pappa
*kramas
*gosar med gosedjur
*äter själv med händerna (håller även flaskan)
*har två tänder i underkäken
*är världens snällaste bebis. Han har aldrig gjort mycket ljud ifrån sig och är verkligen så underbar.
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Han är mitt allt!!

Idag har vi även vart på BVC och såhär såg det ut.
Vikt: 9640 gram
Längd: 71 cm
Huvudomfång: 47

Fick massa beröm som vanligt. Så himla roligt och det stärker en verkligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0