Uddevalla

Känns som att jag varit uppe jätte tidigt idag trots att det är min vardag; 07:30.
Dock så ringde klockan, men då vaknade allihopa. Då blev det plötsligt mycket roligare!
Tog min lilla racerbil till Vänersborg och hämtade mamma för att åka till Uddevalla.
Hittade absolut ingenting på Erikshjälpen. Men när vi flyttar så åker vi garanterat dit för att köpa byråar.
Vi fikade som vanligt på Röda rummet, ett urmysigt café med jätte goda bakelser och teér.

Sen åkte vi hem till vbg igen för att vara med i demonstrationen. Fast vi kom 45 minuter försent så vi var med och lyssnade lite på stan istället. Så nu får vi se vad som händer.. Om demonstrationen gjorde någon nytta så att vi får ha kvar våra småskolor.
Mamma sponsrade mig även med en ny skinnjacka (lite tunnare och kortare än den modell jag har), ett fint vitt linne och örhängen :) Det blir man glad av!!

Och nu är jag hemma igen hos min lilla familj. Vi har varit ute på en go eftermiddagspromenad.
Cisco fick springa lös på lekplatsen medans Wille gungade.

Och nu blir det soffhäng på hög nivå! Kanske sätter jag på gårdagens Big brother avsnitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0