Typiskt mig

Det är så himla typsikt mig att tänka: "nej jag behöver inte städa eftersom vi ändå ska flytta snart".
Detsamma gäller hunden, han har blivit så himla rastlös på kvällarna för att vi tänker:
"men du behöver inte vara ute så mycket längre eftersom vi flyttar snart och då ska du få springa så mycket du vill".
Det är ju SÅ fel! Hur får man bort dessa onda tankar?

Men idag är jag hundledig i alla fall och det är så skönt! För Cisco med som får göra vad han vill; springa lös i skogen.
Det är det man får så dåligt samvete för när man bara går promenader med honom.
För han är så himla "egen" utav sig och det enda han vill är att springa runt för sig själv och dampa loss.

Det har jag väl redan sagt att han inte är intresserad utav att lära sig saker...
Han har fått så mycket beröm och godis men ändå tröttnar han innan man ens hinner blinka.
Tur är att han lyssnar bra och kan "grundgrejerna" i alla fall.

Jaojao. Till annat.
Idag händer inte mycket :) ska njuta av min hundfria dag med min lilla busunge.
Hoppas att få sms från posten sen i alla fall. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0