trött

God kväll :)
soffslappar just nu mätt och go!
Ikväll rörde jag ihop en sorts tacogratäng med pasta. Kul och "exprimentera" lite.
Det blev helt okej men jag har en helnöjd sambo ;)

Idag har jag verkligen tjockat loss! Har vräkt i mig 3 glassar idag varav 2 strutar!
Hur mycket får plats i min mage egentligen? Som tur var så var det kalvsylta på jobbet så det slapp jag iaf.

Bankärendet i middags blev inte riktigt som det skulle men jag fick gjort 2 andra grejer som att ta bort mina fonder och öppna ett sparkonto till lilleman, så äntligen är det gjort.
Nu är jag lite nervös om jag kanske kastar pengarna i sjön eftersom att det är fonder.. Men hoppas såklart att vi tjänar på detta.
Kommer nog att ha ett privat konto till honom också som går till moped t.ex..

Nej nu väntar vi in big brother :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0