sova

Alla ligger och sover just nu..
Kristoffer, Wille & Cisco. Men det är faktiskt väldigt skönt! Lugn och ro för mitt onda huvud.
Annars är jag ganska rastlös.
Kommer nog till och med ge förslag till Kristoffer att vi ska åka till hans föräldrar ikväll,
hellre att göra något litet idag än imorrn. För som vanligt tänker jag "gör vi något idag kan jag leva på det imorrn".

Har förövrig lite planer för nästa vecka, KUL!
*Vi ska hälsa på Matilda i deras nya lägenhet.
*Jag följer med Matilda på Home party
*Jag ska träffa Carro som jag inte träffat på år och dar
*Jag ska besluta om en väldigt stor grej gällande Salmiak..

Såhär är det.
Det var en tjej som var intresserad av Salmiak.. Så antingen ska jag eller hon köpa honom.
Det handlar om en ganska liten peng men som egentligen blir mycket för oss.
MEN så är det så att Sannie behöver sällskap i det nya huset och att köpa en annan mindre häst blir nästan lika mycket i inköpspis ändå...
Så det enda jag ska göra nu är att övertala Kristoffer..


(gammal bild, är inte så flitig med kameran när det gäller hästarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0