Snabbvisit

Först åkte jag till NÄL för att byta storlek på en sparkdräkt mamma hade köpt till Wille och även för att hämta en fruktskål som jag fått tag i begagnad på facebook köp/sälj.
Lite roligt att när jag kom upp på rätt våning så träffade jag på mina kusiners mamma bredvid det kontoret jag skulle köpa skålen av. Man träffar ju inte dem allt för ofta!

Sen drog jag vidare till Överby. Trodde att jag skulle möta upp mamma & mormor där men mormor var dålig så hon orkade inte. Men det gjorde ju ingenting efterom vi ändå skulle hem dit sen - trodde jag!

Han som äger vår lägenhet ringde och sa att han vill ha en visning, två timmar senare!!!
Så jag fick skynda mig hem och städa fort som satan..

I alla fall så fick jag med mig detta hem:


Vårjacka från Lindex & ryggsäck från polarn&pyret.
Ryggsäcken är liten, och passar perfekt till dagis sen.

Köpte även present till Kristoffer. Det blev en radiostyrd helikopter som har hållt på att slinka ner i kundvagnen varje gång vi har varit på coop men jag har sagt NEJ. Så han blir nog glad för den tror jag.
Måste köpa något mer.. Men vet inte vad!?


Nu är jag ju hemma igen i alla fall och dem var här och tittade på lägenheten i knappa 5 minuter..
SUCK. Men lägenheten är städad i alla fall :)



Skålen jag köpte för 100:-


Kommentarer
Postat av: Du vet redan

Är inte Kristoffer lite för gammal för leksaker?

2012-03-07 @ 15:36:25
Postat av: Malin

Sv: Kan man bli det?

2012-03-07 @ 16:41:27
URL: http://malaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0