Onsdag

Nu har lilleman vaknat vid kvart över 7 några dagar så jag antar att det fortsätter såhär.
Men det är okej bara det inte blir tidigare.

Nu sitter Wille på golvet och leker och jag i soffan nyduschad.
Har lite ont i huvudet men ska ändå pallra mig ner och köpa den där väskan till lilleman.
Även leta present till den andra Wille som fyller ett. Nu slog det mig att han fyller idag, men kalaset är på lördag. :)

Nä nu börjar grinollen på golvet. Ska prova att lägga honom lite tidigare så att vi kommer iväg lite tidigare :)


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Min lillkille har också börjat vakna vid 7. Kan ju bero på hans förkylning. förr sov vi till 8-9 iaf. Hoppas allt är bra med er? Kram

2012-03-07 @ 15:00:35
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0