Nostalgi - klostret

åhh jag är nostalgisk som vanligt. Men jag kom på att desto mer nostalgisk man är desto mer kommer man att komma ihåg i äldre dagar.
Detta är en händelse som jag definitivt kommer att berätta för mina barn ;)

Vi var i Polen på klassrea i 9:an. Första natten så övernattade vi på ett kloster i Warsava.
Matilda, Lotta och jag delade ett rum.
Lotta hade en pojkvän och jag och Matilda var lite småkära i två andra killar. Och på kvällen så ville vi givetvis gå till deras rum.
Vi hade fått stänga order från lärarna att vi skulle vara på vårat rum och respektera att det var ett kloster vi fick bo på.
Men vi smög såklart ut ändå och på något vänster så kom lärarna på oss och JAGADE oss i klostret tills vi hamnade i en liten vrå och de stod och skrek på oss.
De sa bland annat att de skulle skicka hem oss till Sverige igen men dem skulle prata om det dagen därpå.
Jätte nervösa stod vi såklart morgonen efter och visste inte hur det skulle sluta.
Men som tur var så fick vi fortsätta resan med klassen.


Har ungefär 500 bilder därifrån men de ligger på en extern hårddisk. Kanske bjussar på det någon dag :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha den händelsen hade jag nästan förträngt!!

2012-03-10 @ 13:03:09
URL: http://glomensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0