mELLO

Hejhej!
Idag har vi varit på 1-årskalas och sen varit hos mina svärföräldrar.
Det var inte tänkt att vi skulle vara där så länge men sen så somnade min pluttis och så blev vi bjudna på middag.
Landade i soffan hemma för några timmar sen och kollar melodifestival. Eller ja, Kristoffer kollar väl mest.
Har aldrig gillat mello och kommer nog aldrig att göra det heller.
Jag är sjukt ointresserad av musik/musikprogram. Idol kollar jag bara på audition och finalen sen kvittar det.

Kan inte låta bli att längta till huset så sjukt mycket.. Det kommer verkligen att bli så underbart :)
Vi funderar på att åka dit och kika imorrn. Då kan jag ju även beställa gardiner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0