Lite variation

Variation, hjärnsläpp! Stavar det och ens heter så!?

Ja i alla fall så har jag väldigt tråkigt just nu.
Vi har redan ätit och nu väntas bara äkta människor som börjar om 45 minuter..
Har faktiskt ingen lust att titta på det men måste eftersom det är reprisen av sista avsnittet.
Vi ligger mätta och goa här i soffan, för idag grillade vi för första gången i år :)
Det blev pommes, bea-sås och kött + en ljuvligt god sallad med fetaost.

Imorrn har jag och Kristoffer lite planer på olika håll.
Han och älskade Wilhelm ska nämligen iväg till Uddevalla på någon bondegrej
och jag ska hem till mamma & pappa en stund innan jag och Carro ska träffas i stan imorrn eftermiddag.


Nu tappade jag ju tråden ändå!
Ville bara säga att jag behöver lite variation i min vardag. Tråkigt att det blir samma visa varje kväll;
Wille nattas vid 7 och sen sitter vi här i soffan och blri feta.
Men det kommer ju såklart att ändras när vi flyttar.. Då har jag ju mina älskade hästar att ta hand om igen.
Ska bli så himla roligt att bli fysiskt trött på kvällarna igen! Har verkligen saknat det där med mockningen och packa höpåsar :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är verkligen en skön känsla :) Har varit i stallet idag och mockat, packat hösäckar och tagit in och ut 25 hästar :) Är helt slut nu :D

2012-03-24 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0