Inte tiptop

usch jag mår fortfarande så jäkla dåligt. Har knappt någon röst kvar heller..
Idag skulle vi på två kalas egentligen men även dem är inställda. Så himla tråkigt när man längtat efter något.
Det var bland annat ett 90-årskalas vi skulle på..

Idag vaknade lilleman klockan 7.. suck! Men kristoffer gick upp och gjorde hans mat och sen så somnade vi faktiskt om igen allihopa.
Wilhelm låg jätte tätt intills hans pappa när jag vaknade ibland och jag hade så gärna velat ha ett kort på det.. Menmen.
Sen så vaknade jag själv i sängen strax innan 11, så den sömnen behövde jag verkligen!
Kanske för att bli frisk? Nä de ser inte ut så...

Klockan är nu 1 och vi har precis käkat frulle, jag sitter i nattlinne och lär sitta såhär i soffan hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0