Här ska bakas!

Är någorlunda frisk idag så ikväll kommer våra familjer och ska fira Kristoffer :)
Så idag vankas städ och bak!
Tänkte härma Denice med hennes supergoda cheesecake  som hade chokladbotten och var toppad med mixrade jordgubbar på :)
Och så ska jag även baka kanelbullar.
Nu väntar vi bara på att affären ska öppna så att Kristoffer kan åka och handla jäst, grädde och några drickor.


Behöver jag säga att han är glad över sin present? Den "leks" med hela dagarna och gör han inte det så laddar den ;)
Han har frågat flera gånger DU MÅSTE PROVA och efter ett tag ger jag med mig tills jag får höra hur dålig jag är och förstör hans helikopter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0