Handla

Nu är vi hemma igen och jag är TRÖTT. Att det kan vara så jobbigt att handla :P
I alla fall så fick vi handlat en del idag. Kristoffer köpte sig ett par nya chinos & kallingar, Wille fick en Body & skor.
Så hör och häpna! Jag köpte INGENTING till mig själv.

Sen blev det en hel del mat. Köpte 2 pack blöjor, ett stort pack med välling och massa dubbla grejer.
Skönt att det mesta utav månadshandlingen är klar :)
Efter detta blev det donken, och det var gott! Nu var det faktiskt längesen sist :P



Jag ska Hissa två saker idag:
1. Pampers blöjor.
- När Wille var pytteliten så hade vi några pampers och jag gillade dem inte alls då!
De luktade alldeles för mycket urin. Samtidigt som jag heller inte gillade fruktansvärda håra libero.
MEN nu provade vi igen och jag älskade pampers just för att de är så mjuka och sköna.
Dessvärre så är det dem dyraste blöjorna men med kuponger så jämnar det absolut ut sig!

2. Torra tvättlappar!
- Hur kan man använda våtservetter? Både dyrare, äckliga & KALLA.
Använder såklart våtservetter när man är ute men hemma är det sååå mycket bättre att blöta upp tvättlappar med lite olja på (oftast så har jag en liten skål som jag droppar lite olja i och fyller med ljummet vatten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0