Halv 11

Klockan är halv 11 och det är 5 personer som har kikat in min blogg.
Visst att det inte är så många men det är ändå lite roligt att ni kikar in i just mitt liv. haha

Idag är jag Mycket piggare än igår! Vilket är bra eftersom att jag ska gå på en kvällstur kl 16 idag :)
Att jobba nu känns faktiskt lite speciellt. Det känns inte som att jag jobbar för att få pengar, utan jag jobbar för att det är lite roligt och att man får något att göra.
Och så får jag ju såklart en belöning till slut, KUL!


Idag ska vi ringa och säga JA till huset, säga upp lägenheten och ev. hästarnas stallplats.
Tror att det är två månaders uppsägningstid där. Ja ja, brottom är det inte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0