gungeligung

Nu har vi varit på lekplatsen, i affären, köpt glass från glassbilen och ätit på pizzerian :)
Wille fick en glassbilsleksak som låter!



Kom och tänka på en sak nu när jag bad Kristoffer gå och stoppa i nappen när Wille precis låg och tjoade i sin säng.
Då sa han "men jag gav han inte ens den förut".
Eftersom vi pratade om det i helgen så sa jag att Wille är så jätte redig för han har bara nappen när han sover och åker bil (aldrig annars på dagen). Och då fick vi höra "ja desto tidigare man vänjer av med den desto bättre".
Haha så jag antar att det var därför han gjorde som han gjorde nu :P
Men nä, Wilhelm är 7 ½ månader nu och det är absolut inga problem att han använder nappen vid dem tillfällena så nappen kommer vi nog inte avänja förrän han är strax över 1 i alla fall :)
Så på dagarna ligger nappen kvar i sängen och ramlar han på golver eller så och blir ledsen så räcker det att ta upp honom så slutar han direkt.
Fattar inte att vi har fått en såhär lätt unge. Fast iof är det ju 17 ½ månader kvar tills han får bestämma över sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0