God kväll

Nu är jag äckligt trött.
Men som tur var så är denna dagen färdig och Kristoffer kom hem för en stund sen och fick ordna med potatisen.
Hade tagit fram köttfärs från frysen igår och tänkte göra persiljejärpar idag men såg att man skulle ha nötfärs till det.
Så det fick bli ett lass med köttbullar istället.

Hade såå kul med lilleman förut. Han låg i min famn och så skull jag ge honom nappen men satte i baksidan i min mun isället och sa "nejenjenje" och åååh vad han skrattade :) Han är så go!
Och så har han lärt sig att säga "titta". Var osäker på om han verkligen sa det först men nu när man lagt märke till när han säger det så vet man. Han säger även "adå" men jag har inte riktigt listat ut om det bara är ett utav hans ljud..

Till annat! Har börjar fundera på om vi ska köpa detta köksbordet istället.
Men vet inte om man ska ha 4 eller 6 stolar...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Personligen tycker jag att det andra är snyggare. Detta känns så modernt! Men det är ju en smaksak :)

2012-03-21 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0