Åh herre

Fy farao vad varmt det är ute! Bara sådär!
När jag kom hem fick jag rent ut sagt hinka i mig vatten & kasta av mig alla kläder.
19 grader visar min telefon på att det är här, hallå det är MARS och vi ska åka skidor på Torsdag?

Ahh i alla fall så är Lilleman vägt och mätt! Han har vuxit 1 hela cm på två månader! Så nu är han 67 cm lång, min kortis :) Och 9 kg tung.
Så jag fick svar på min fråga förut, det är jag som är klen!

Sen så vägde jag även mig själv och jag kan inte annat än vara nöjd över min vikt som den soffhängare och godisätaren jag är..
52 kilo står vågen på nu :) Så nu ska jag trycka i mig resten av godiset så att vikten kanske står på 50 kilo snart. hihi


Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

sv: hihi tack :)

åh den dressen är så himla söt! jag är halvfinsk så jag tycker det är extra kul att klä min plutt i mumin kläder=) hehe

2012-03-27 @ 22:06:22
URL: http://mammajennica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0