Uppdatering

Efter lite bloggpaus är jag nog tillbaka igen. Vi har haft fullt upp som vanligt dehär dagarna .
Tisdag: Kristoffer är hemma. Vi åker och shoppar och handlar på överby.
På kvällen kom Emma, Tommy & Wille och grillade med oss.
De åker hem och Wilhelm vaknar jätte ledsen.. Han fick feber på natten och flera gånger fick vi gå upp.
 
Onsdag: Kristoffer åker och jobbar. Wille är huuuur jobbig som helst och jag ringer hem Kristoffer som kommer och avlastar mig (han skulle egentligen sovit i Lysekil)
Emma & Wille kommer och sover över. Lilleman sover lite bättre denna natten.
Satte sig upp ibland och var ledsen.
 
Torsdag: Emma åker hem och jag och lilleman åker ner och hämtar Carro.
Handlar lite på överby, åker hem, åker på tur till Brålanda, äter, rider, tv och sen somnade vi..
 
Fredag: Carro går ut och rider själv, åka och lämna henne, åka till Brålanda vårdcentral med lilleman. Får tid igen på måndag innan 10.. phuu.. Vi ska testa honom för gluten nämligen.
 
Förstår ni att jag inte har haft tid? haha. Sen så funkar ju appen inte heller..
 
 
Kan inte heller ladda upp bildern nu?? aja.. Får se om jag orkar senare.
Ikväll kommer Emil och Denice och vi ska bjuda dem på mat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0