Typiskt

Nu är Wilhelm så himla glad igen! Han Låtsasskrattar som han gjorde senast i söndags och så har han gått massor!
Hela veckan har han alltså bara gått runt möbler men nu känner jag igen honom.
Vi satt och åt i vardagsrummet och lilleman fick plocka ris själv.
Det var så himla sött när han tryckte in ris i ciscos mun.
Sen stod han mot Cisco och höll han i pälsen och det gillade han inte så då "sprang" han i iväg och Wille höll jätte hårt och sprang efter och skrattade.. Jätte roligt hade han min buse :) haha.

Och nu tvättar jag för fullt! Vill ha det gjort innan flytten. Man får passa på! Gillar verkligen dem här stora maskinerna..

Imorrn gäller det! Då blir vi frändeforsbor. Klockan 12 får vi nyckeln och innan dess så ska min bil besiktigas. Nervös för bägge sakerna.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2532444/images/2012/pic_206661228.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2532444/images/2012/pic_206661262.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0