Söndag?

Nej det är ju lördag igen, men är lika slö som om det vore söndag.. Inatt sov lilleman hela natten i lugn och ro, skönt att han äntligen blir frisk! Bara lite snorig nu.
Vi hade det även trevligt igår med Denice och Emil. Vi bjöd på tacopaj och dem hade med sig jordgubbar & glass. Mumma!
Idag har jag varit på överby en sväng och köpt massa praktiska saker som skottkärra, gardinstänger, rullgardiner, vattenhinkar till hästarna och sen kunde jag inte låta bli att springa in på Polarn och pyret och Bikbok. F a n.
Mitt shoppingsug tar över mig.. Det var tredje gången jag var på Överby denna veckan :( skit. 
 
Precis nu var grannarna här på fika och vi kunde få biljetter till Cross VM imorrn, hur kul?? Skitkul!
Vi har nog världens bästa hyresvärdar.
Så det är planerna för imorrn :) Jag var där för ca 5 år sen (fy vad tiden går fort) med mitt ex.
Och sen så har jag förhppningsvis något riktigt kul att se fram emot till höst.
Jag och Carro planerar att åka på weekend till Rom. Hade varit så kul!
Mammas lortgris :) Ibland får han en kaka.. Tycker att det är helt okej..
 
 Köpte detta på rean på POP. Jätte mjuka byxor, tshirt och en långärmad piké.
 
Ett par ljusa jeans till mig, linne och en tjocktröja :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0