shoppat!

 
En jumpsuit från Gina tricot, så himla skön! Dock så kan man ju inte ha vanlig bh under som ni ser ;)
Och ett linne också från Gina. Kände att jag behöver lite färg i vardagen.
 
Långt nätlinne från Gina. Ett till linne fast från Carlings.
  
En jeansväst från Gina.      Lilleman när vi kommit hem :) Han går hela tiden nu!
Han har så sjukt bra balans!
Ett par skor till lilleman från Din Sko.
Ett "mobilhalsband" till mig från Vila.
 
Jag var dösvett när jag kom hem och tog korten, där av lättklädda bilder.
Men dem är ju inte värre än någon i bikini.
 
Har haft en riktig skön dag med min älskade son annars :)
Var skönt att gå på överby ensam, och bara i dem affärerna man själv vill gå i.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Massa fint du hittat! :)

2012-06-22 @ 13:15:54
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0