Lära sig gå!!

Idag släppte Wilhelm taget och gick för första gången :)
Han höll först i soffan och sen såg jag honom traska iväg och sätta sig ca 1m från soffan :) dutti pojk!
Sen när pappa hade honom så blev han tvungen att släppa honom och då stod han först där och tog två två ostadiga steg framåt!! Så sött!!
Nu kanske det blir plugg till hösten ändå för jag har ju inte missat hans första steg!!

Har haft en bra dag med carro i alla fall. Vi har vräkt i oss godis, lagat mat, pratat och gått långpromenad runt hemköp, stan och skräckland. Sen körde jag hem henne och jag köpte nappar till lilleman då han tappade sin enda ute.

Taggar fredag!!! Då jävlarimig ska festas :) ska bli så kul att se känt folk!
Vissa dock längtar jag inte efter att träffa och lär gömma mig.. Hihi.. Gamla flammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0