Kvällsfunderingar

Jag har lite kvällsfunderingar..
Denna bloggen har jag endast för min skull.. Samtidigt som jag vill att någon ska lyssna på vad jag har att säga..
Om ni ville veta detta så är ni nästan alltid 20 st (+ -) som läser min blogg, och det räcker för mig..
Eftersom att jag nästan aldrig lämnar ut min blogg, men ändå vet jag att ni alltid är kvar.. Skulle vilja veta mer vilka ni är, men ändå inte.
Då skulle jag nog tänka alltför mycket på vad jag skrev.. Och redan nu känner jag mig lite begränsad.
Men jag är glad att du finns, malaten!

Till lite annat... Jag har alltid tyckt att jag är ett typiskt mellanbarn som alltid har kommit ikläm. Men det är först nu som jag har blivit avundsjuk.
Hörde att min mamma och mormor var hos syster idag.. Jaha. Även fast dem inte är där så mycket så är dem ännu mindre här.
SÅ himla långt är det inte hit till brålanda.. Så mycket planering krävs det inte att bara åka hit 2 gånger per år..
Lite ledsen faktiskt..
Min familj är viktig för mig men ibland känns det som att man inte får samma svar tillbaka..
Längtar lite efter dem stunderna som jag var ledsen och var på mitt rum.. Pappa missade inte en enda gång, och tröstade mig alltid.
Då fick man ju verkligen bekräftelse.
Det får jag ju självklart nu med och Kristoffer är mycket snällare mot mig än tvärtom, vilket jag skäms för ibland.
Men det är ändå lite skillnad.. Min familj och Kristoffer känner ju egentligen mig på olika sätt..

Åhh Gud. Det är nu man inte ska vara vaken egentligen! Hör ni de eller?? Tummen ner för kvällsfunderingar, man kan fortsätta i alla oändlighet..

Och nu måste jag säga en sak till!!
Nää jag suddade ut..
God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0