Klagoinlägg!

Börjar bli riktigt irriterad på blogg.se!!
När ska appen börja fungera? Undrar hur många de tappar på det här??
 
I alla fall så är Kristoffer ute med Fredrik (hyresvärden) just nu. De håller på att klippa gräset och trimma. Nu verkar de som att de gick iväg till hästarnas hage och ska greja där. Visst det är jätte bra (de går väldigt lite nu) men halv 11 på kvällen? hmm.
Att vara mamma är världens bästa som har hänt, men jag imponeras mer och mer på ensamstående.
Hur står ni ut?
Wille har varit jätte gnällig ikväll och helt ärligt så blir vi så himla trötta på varandra!
Igår kväll t.ex så tog jag bilen så fort Kristoffer kommit hem och bara åkte ut.. Behövde andas lite annan luft!
Sen kom jag tillbaka med ny energi igen..
 
Ja ja..
Nu får allt blogg ta och se till att appen funkar igen så att jag kan blogga därifrån.
Tröttsamt att ta upp datorn så fort jag behöver skriva av mig...

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Många som har problem med appen.. trist...
Har ingen sån avancerad telefon utan tar alltid fram datorn när jag ska skriva...
Hoppas dom får rätt på det..

2012-06-22 @ 13:15:02
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0