Irriterad

Åh jag blir så irriterad. Jag vet ju att inte kategorierna och allt syns på min blogg, och igår ordnade jag detta. Byte tema, la dit headern hundra gånger om och tillslut så fanns den där. Men nu är den borta igen?
Någon som kan förklara för mig hur jag får tillbaka den igen?
Jag la även dit nya kategorier så att man kan läsa förlossningsberättelsen i en kategori..


Snälla pappa kom hit nyss med både Emmaljungan och mobilladdaren <3
nu slipper trötta jag gå dit såhär på morgontvisten.

Blir även irriterad på mig själv!!! La mig igår kväll och tänkte "nej jag breder ut mig själv i sängen istället".
Men sen vaknar jag mitt i natten av att Wille ligger där ändå.
Och ja, han har ju knappast tagit sig dit själv. Alltså måste jag ha hämtat honom i sömnen...
När ska dessa fasoner sluta?? Jag är liksom nästan rädd. Vad ska hände härnäst?
Jag har lite fobi för knivar t.ex, och en sax skulle inte kunna ligga i sovrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0