IKEA-shopping

Var roligt att det blev IKEA idag. Så himla skönt att det blev av, trots väldigt snabba puckar!
Köpte precis det jag skulle, men det fanns även sånt som inte kunde slinka ner..
Nästa gång får det bli en korgstol och bord och stolar till lilleman. Får se till så att det blir snart, men först och främst så får vi väl komma i ordning med det vi har.
Jag är verkligen helt galen i det här :( Varför ska det vara så roligt att handla..


                                                          Fyller på glashyllan lite. Alla glas försvinner tydligen 
                                                          här hemma så nu var det dags med lite nya.
                                                          Har redan 6 sådana här men det är fint med likadana.



Vad är ett lantligt hus utan en sån här fin saftflaska??
Köpte 3 nya burkar. Har tänkt att ha typ socker, mjöl & något mer i dessa.
Ska lägga i ljusen i en större burk.
 

4 koppar och två små skålar.  SÅ SÖTT.
Kunde inte låta bli..
(skålen är större, det ser man på bilden längst ner)



Den här tavlan! Fäste mig vid den det första jag gjorde.
Kommer nog att hängas upp i lillemans rum.



Utöver detta så köpte jag:
Vit expedithylla med 4 fack
2 gröna lådor att stoppa i den.
Klädställning
Molnlampa till sängen
Två svarta bordslampor
doftvärmeljus
sen var det nog inget mer...

Fram tills fredag så måste vi köpa 6 gardinstänger & ryamatta..
Hoppas på att mina skattepengar landar på kontot innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0