Huvudvärk from hell

God morgon söndag!
Igår var det ju som sagt kalas.
Att redan ha ont i huvudet och att vara i världens ljudnivå gjorde ju inte saken bättre. Och som vanligt envisas jag med att inte ta alvedon. Som vissa säger så får man ju skylla sig skälv att man mår dåligt då men :P gillar inte att poppa i mig skit.
Senast var dagen innan förlossningen och då tog det emot med.

I alla fall så gav jag upp och Kristoffer kom in med en. Hjälpte sådär. Har fortfarande ont i huvudet när jag böjer med ner?? Hmm.

Var riktigt gott med smörgåstårta i alla fall och det tyckte Wille med :) fick med oss en bit hem som blir lunch idag!!

I veckan kommer jag att bli vbg:are igen.. Kristoffer ska till Lysekil och jobba igen, och denna gången övernatta.
Ska bli lite skönt ändå.. Ta vara på dagarna och gå in till stan och så.
Men det värsta blir väl de veckorna i huset!! Då har jag ju hästarna där och kan inte smita.. Vi får se om jag kan tvinga med mig nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0