Hos oss.

Gillar vårat hem mer och mer för varje stund :)
Verkar som att jag struntar i gardiner, i alla fall i vardagsrummet. Fönstrerna är så fina att de kvittar!









Fick den superfina vaxduken av mormor! Den håller köksbordet fint utan en massa repor :)
Denna radion fick jag även i present. Så söt!
Påslakan (som jag valt själv), presentkort på möbelhörnan, bakform, smink och lite till fick jag..
Rosorna fick jag av min älsking. Sen så var det prat om att vi skulle åka och shoppa till mig någon dag, det är en perfekt present för då får jag precis det jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: matildis

jag vill se mer bilder!!! :)

2012-06-19 @ 11:34:34
Postat av: Wilja

Ja, det kan jag tänka mig! Inte dax för en till då? ;) hihi.

2012-06-19 @ 20:32:52
URL: http://mmylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0