Gnissla

I flera dagar har kristoffer sagt att han har vaknat på nätterna av att jag gnisslar tänderna.
Har sagt åt honom att då får du ju säga till så att jag kan använda min bettskena!!!

I alla fall så googlade jag massvis igår, för denna huvudvärken har jag aldrig vart med om förut. Ringde till och med sjukvårdsupplysningen, vilket jag inte fick nåt ut av ändå..
När jag läste om Spänningshuvudvärk så slog det mig att jag gnisslar ju tänderna. Antar att detta har påverkat min h värk!!

Det är snäppet bättre idag så det går väl framåt iaf..

Nu har Kristoffer nyss åkt, lilleman sover så jag ska vika tvätt, packa och duscha :)
Sen åker jag nog ner samtidigt som pappa eftersom att jag inte får plats med både hunden och vagnen i min bil.
Nu kom jag på att jag ska till Emma ikväll på oriflame.. Åh bajs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0