Gårdagen

Vi hade det jätte trevligt igår. Blev lite förvånad när förfesten blev med min fd granne och min fd kompis klasskompis som jag snackade andel med förr. Haha ja Vänersborg är litet!
Träffade lite annat känt folk som fick lite kramar och det var jätte kul :)

Det pinsammaste jag gjorde var att ta ansvar över en jägerflaska.. Vi tappade bort varandra till jag blev själv.. Jag kunde ju inte slänga någon annans flaska så jag stoppade in den i min tighta skinnjacka så att det såg ut som bröst!!! Men vakterna såg inget så jag gick in på corona och lämna den till en annan.. Såå fult haha.

Sen var det så jävla blött så att jag och Carro till slut hoppade i pölarna. Gick man på gräset så blev man ju både lerig och blöt..
Sen gick vi in till teatergränd istället. Massa folk och nästan bara 40 plusare.!
Så gick ut igen, till corona, plaskade för att sedan gå till TG igen.
Vid halv 1 gick jag hem till Carro ensam. Hade blivit nykter nästan redan när vi gick från förfesten. Sen var alkohol bara äckligt!

Nu är jag hemma igen i alla fall. Vågade inte ta bilen alltför tidigt. Köpte med oss massa godis! Så nu ska jag slänga in mig i dushen och sen mysa med min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0