Fullt upp!

God Kväll mina vänner! Detta är enda tillfälle jag fick till datorn, eftersom att appen fortfarande inte fungerar. suck!
Imorses fick vi sovmorgon till 11, såå skönt!
Förutom att jag var och gav hästarna hö vid 8. Men sen dejtade jag kudden igen.
 
Sen har vi varit i lägenheten och städat det värsta. Och nu är den helt tömd i alla fall så imorn blir det dit för lite småpyssel..
Har även hunnit med att jobba idag 16:00 - 20:15. Passet gick verkligen jätte fort och kvällar som denna var det riktigt mysigt att jobba.
 
Nu sitter vi hemma i soffan och försöker titta på tv. Vi har nämligen inte boxer än så bilden är verkligen kass!
 
Längtar verkligen tills nästa vecka nu, då går vi till den normala vardagen igen.. phu..
För imorrn är det städ, handling, bakning och kalas för mig..
Känner mig så himla rörig.. Undrar på hur det ska gå för mig när jag börjar jobba på riktigt..
Är så himla klen ju.. Kan inte ha många bollar i luften samtidigt...Men det är väl en vanesak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0