Ensam

Skrev ett inlägg igår men telefonen ville inte lägga upp det, lagom kul!
Jag har precis varit ute och gett hästarna hö, och nu sitter jag ensam nere i soffan och tar vara på lite egentid innan vi sätter igång igen.
Lägenheten behöver städas, packas upp i huset och så ska vi dela av hagen till hästarna. Skulle behöva en sväng till granngården.. Fan vad jag lämnade hästgrejer i dalskog, hinkar, täcken och grejer.. Men men.

Transporten av hästarna igår gick super! Salmi ställde sig på rampen och tyckte att han stod bra där (handlar INTE om rädsla. Så vi tog linan med en gång och då gick han in så snällt.
Sannie var det bara att gå in med..

Var även en sväng på need4kids förut och köpte moln rislampa, grind till trappen och ett regnställ i didriksson.

Och så kan jag inte lägga upp nån bild.. Morr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0