Bilder

Har tagit en liten paus från uppackandet. Känner att jag vill koncentrera mig mer på att hålla i ordning på de andra!
Så vi la in resten utav lådorna i rummet längst upp (det rummet som var tänkt till Wille).
Just nu har jag zoomobjektivet på kameran och jag hittar verkligen inte vidvinkel! Det gör det väldigt svårt att ta kort på rummen. Återkommer med bilder när jag orkat leta upp det!
 
Nu har vi i alla fall bestämt vad vi ska göra utav rummen. Wille ska ha ett lekrum här nere, och sovrum där uppe.
Rummet längst in (där vi förvarade sakerna) har ett golv som lutar nåt så fruktansvärt haha. Men det är lite charmigt ju, huset är gammalt. Så det rummet i mitten får han ha som sovrum i alla fall, vi har det första. Det är liksom rum på rum.. Lättare att förklara med kort!
 
Och här nere har vi ett klädrum, lekrummet, vardagsrummet, köket, och ett blivande gästrum.
Även två toaletter varav en är nyrenoverad.
 
ehh japp.. Här kommer lite bilder..
 
I vardagsrummet har vi detta hörnskåp. Det är från min gammelmorfar Sven (Emil Wilhelm!!!).
Har planer på att måla det vitt. Passar riktigt bra här, gammalt hus - gammal stil, älskar det!
Bilbarnstolen är från Willes farbror. Perfekt att vi fick denna! Så ska vi köpa en ny BRIO så att vi kan ha dem i bägge bilarna.
 
Klädrummet. En stor garderob och en klädställningt + massa säckar ligger och vilar där inne just nu.
 
Inflyttningspresent :) Står i ett utav fönstrerna i köket.
 
Varför inte en bild på min fina rumpa! skämt åt sido.
Försöker att vänja mig med dessa shorts..
Dessutom är jag jätte glad! Köpte ett par byxor på Nordby att ha som motivation.
Tappade dock hoppet och försöke sälja dem. Men just idag så tänkte jag, äähh jag provar dem.
Och jag fick knäppt dragkedjan bak, med lätthet! Tjuuhu!

Kommentarer
Postat av: Wilja

Ja, det kan jag tänka mig! Det verkar vara en "vanlig" tid att skaffa en till när den första är runt 1,5-2 år! Typ alla mammabloggar som jag följde när jag var gravid med Jamie är antingen gravida igen eller så har de precis fått barn! Känns som alla blir gravida samtidigt! haha.

2012-06-20 @ 19:31:02
URL: http://mmylove.blogg.se
Postat av: sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-06-20 @ 23:15:52
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0