Bilder

Hejhej!
Idag har det nästan varit fullt upp som alla andra dagar.
Jag har städat och sen så har vi varit på överby och shoppat, handlat och lite till.
Sen hörde Emma & Tommy av sig och ville komma hit och grilla så det var bara att åka för att hämta grillen vi fick i inflyttningspresent av mamma och pappa.
Träffade älskade mormor på köpet!
Lägger in lite bilder från igår och två nya grejer för idag. Resten imorrn!
 
Mammas lortgris igår efter att ha varit ute! Dessutom så tycker han att det är jätte kul att rota bland askan i vedspisen.. Hammaren har han fått av sin mormor och älskar att gå runt med den :)
 
Fick denna fågelburen av min syster m.familj i present.
Plastrosorna har jag själv köpt dit :)
 
Beställde grejer från Oriflame för ett par veckor sedan.
Det är bland annat en kräm som ska göra huden fastare. Upp till bevis :P
Sen en honungsloution, tror jag?
Och en ögonpenna.
 
Bokstäver till Willemans rum. Det blev "Wille".
 
God natt så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0